Странице

субота, 13. мај 2017.

13:56

13:56

       Pitam se, koliko ljudi u ovom trenutku je srećno? Koliko ljudi se sada ljubi? Koliko plače, a koliko leži na travi i posmatra nebo? Gde sve greje sunce, a gde padaju olujne kiše? 

Pitam se, kolikom broju osoba na Zemlji je ovo vreme značajno? 13:56. Da li uopšte neko mari kada se velika kazaljka nađe blizu dvojke, a mala na šestoj crti posle broja deset? 


Da li je neko upravo završio horsko izvođenje i uživa u tapšanju i čestitkama? Koliko ljudi zaliva cveće, a koliko njih užurbano jure na posao, jer, po ko zna koji put ove sedmice, kasne na isti? 

Nikako ne smem zaboraviti i na životinje. Koliko njih se sada igra? Koliko njih u ovom trenutku žderu svoj plen, koji su uhvatili u 13:50? Koliko njih se sada bori za još koji dah? Koliko njih se sad umiljavaju svojim vlasnicima?


       Bez sumnje, često me uhvate ovakva pitanja u neko doba dana. Razmišljam šta se dešava u svetu, a često jedino što znam jeste ono što vidim u svom vidokrugu.

10 коментара:

  1. Totalno te razumijem, jako si lijepo ovo napisala. Često razmišljam koliko ljudi u ovom trenutku plače, koliko ih je sretno, koliko se djece rodilo koja su roditeljima ovaj dan učinila najljepšim ikad, kako se osjećaju nekim random ljudi koje sretnem na ulici.. Stvarno divno☺

    ОдговориИзбриши
  2. Moram priznati da je ideja posta zanimljiva,neobična i baš si divno ovo napisala.I sama sebe uhvatim u trenutku kad razmišljam šta sad drugi ljudi rade,kako su i sl.♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Katarina, pa mi smo se pronasle! Tacno znam na sta mislis i ja se tako cesyo ozgubim u nekim pitanjama na koja verovatno nikadaancu dobiti odgovor, ali sto da ne, sto da se ne pitam, kad mi je mnogo lepi da mastam i zamisljam... Jako priginalan i kreativan post, predivno mapisan! :D
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  4. Bas si lepo sve napisala.Ovo mi lici na uvod u neki roman,svaka cast.Samo tako nastavi! Jako mi se dopada!
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Zaista predivan post.. Neka pitanja postavim i ja sebi ponekada.. ♥

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши