Странице

четвртак, 20. април 2017.

Recept za Kišni komfor!

       Koliko god ja bila nezadovoljna zbog prolećne kiše, nemogućnosti izlaska u dvorište da bih uživala u pravim prolećnim čarima, jednoj stvari jednostavno ne mogu nikako odoleti, a to je, kako ja volim da zovem, ,,kišni komfor''. Jeste da su mi se zima, kiša i celodnevni boravak u kući popeli na glavu, ali koliko god ja priželjkivala *proleće*, lepo vreme, bose šetnje itd, vrlo rado uživam i u čitanju knjige, ispijanju kafe/čaja i tihom zvuku dobovanja kiše sa druge strane zida. 



       Ti trenuci ušuškanosti se jednostavno ne mogu zaobići. Kao da svi problemi nestanu na tih nekoliko minuta, možda i sati, a vi polako i nesvesno tonete u neki drugi univerzum.

~ Recept za moj Kišni komfor glasi ovako:

📖 Dobra knjiga/ dobar film (knjiga je bolji izbor da biste odmorili svoj mozak od tehnologije)
Čaj/ Nes kafa (ne mora Nes, meni je svaka instant kafa Nes kafa)
👕 Pidžama 
🎵 I naravno, ništa ne bi bilo u potpunosti idealno bez lagane muzike (moj predlog je Radio 202, ali naravno, sve varira od ukusa)

~ Spremanje:
U jednu toplu sobu sve zajedno umutiti.

       Spremni ste za opuštanje, uživanje i osećaj komfora!






22 коментара:

  1. Uzivala sam citajući ovaj post, odlican je!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. U zadnje vrijeme stalno kisa pada i nista mi se neda, a trebala bi lektiru procitat dobro mi dode sad :D
    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/04/kako-do-savrsene-kose.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bolje iskoristi sad ovakve dane, nego kad porgreje. Tad ti se još više neće čitati. :D

      Избриши
  3. I ja sam prvo kukala što je ružno vreme ali sam onda odlučila da ipak uživam u kiši, ušuškana u krevetu uz dobru knjigu.. :)

    Nosce te ipsum by Milica

    ОдговориИзбриши
  4. Odlični predlozi. Mada meni ne smeta kiša. Biće vremena i za sunce. *_*

    Kathy's delight / Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, ali sad kakvo je ovo vreme... Ne zna se više koje je godišnje doba za šta. :D Hvala. <3

      Избриши
  5. Veoma mi se dpada ideja posta. Takodje ovo je prvi post koji sam procitala na tvom blogu, naziv njega mi se mnogo dopada,jedinstven je !! Pogledaj moj blog https://saandraaz0.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Post je tako presladak! Odisevljena sam,
    A i ponesenaa prijatnoscu i toplinom koja isijava iz ovog posta. Predivno! Steta sto moji kisni dani prolaze uz skolski udzbenik (mnogo njih)
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo na lepim rečima! <3 Šteta baš, ali neka bar odmor prođe u "Kišnom komforu". :))

      Избриши
  7. Katarina draga, veoma interesantan post! Jako zanimljivi predlozi!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  8. Ja odavno bolji, odnosno laganiji post nisam pročitala. Nisam znala da si opet krenula sa pisanjem, ali mi je drago, jer sam te, ako se sećaš, na Instagramu podsetila da śto pre napišeś novi post. Tek sam danas sela i odlučila posetiti blogove, jer sam nešto bila malo odsutna od svega ovoga. Divno, ma predivno. Zaista, ovde, Bogu iza leđa, ume i sneg pasti u proleće, što se i desilo pre par nedelja. Mislim da je ovo nešto śto će mi svakako koristiti u trenucima kad mi pripreti depresija lośeg vremena !

    Alia's little world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sećam se, naravno. Hvala ti mnogoo!! Nadam se da su snegovi već odavno prestali kod tebe. <3

      Избриши
  9. Hej, hej, hej. Predivan post da. Ali ali ali
    ZAVRSNICA AAAAAAAAAAAAAA
    Ja tebe obozavam stvarno.... Znaci Nocna skola
    Gotovo umirem aaaaaaaaaaa
    I ONDA
    I ONDA
    SERVANTES KAO OBELEZIVAC
    STVARNO....
    DEVOJCICEE....
    OBOZAVAM TE ♥♥♥
    MORAMO JEDAN ZAJEDNICKI POST DA NAPISEMO AAAAAAAAAAAAA

    ok.... prestajem.... xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha, mnogo ti hvalaa!! Konačno neko da razume moju ljubav prema Noćnoj školi. Knjiga je savršena! Može, naravno uvek! Šaljem ti poljupce! <333

      Избриши
  10. Ja mislim da sam jedna od retkih (idiota haha :D) koja obozava kisu i kojoj nije problem da bez kisobrana izadje i seta po najvecem poljusku, mozda zato sto sam rodjena jeseni :) Ali i pored toga, ove tvoje ideje su mi se baaaas svidele i nekako sam se bas opustila citajuci ovaj post :D Divna si kao i uvek, a slike su bozanstvene <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe uživam u kiši. Kišobran mrzim da nosim, tako da često se povežem sa kišom fizički i psihički, hahah. Mnogo ti hvalaa!! <333

      Избриши