Странице

петак, 14. април 2017.

• Negde daleko, u drugom svetu... •

       Sa koferima u rukama koračam ka svom vozu. Prelep je. Tamnozelene boje je sa dugim nizom vagona. Oko mene ljudi koji idu na sve strane; putnici koji se ukrcavaju, ljudi koji ih prate, kondukteri koji pomažu sa koferima, proveravaju voz itd. Okrećem se ka svojim najbližima. Pozdravljam se sa njima i ulazim u voz. Nalazim odličan kupe i skidam kaput. Uzimam kartu na kojoj piše 'Negde daleko' i smešim se. 


       U meni se komešaju mnoge misli i mnoga osećanja. Na ovo putovanje sam čekala dosta vremena. Najzad ostvarujem ovaj san. Kakav je svet u koji u krećem? Neki moj. Izmišljen. Savršen. Bez problema, bez negativnosti, prepun stvari koje me čine srećnom. Nekakav gde se cene prave stvari. U kom se uživa i u najmanjim sitnicama. U kome nisi čudan, ma kakav god bio! 

       Pokušaću da vam još malo približnije dočaram. Taj svet nije kao ovaj. U kući si, izađeš napolje i u dvorištu si. Ne. Svaki čovek ima svoje univerzume. Ako si u kući i prođeš kroz vrata, možeš se odjednom naći na vrhu planine, a možeš i na mesecu. Zavisi od tebe i tvog univerzuma! Ovaj svet nije za loše osobe. Za kukavice, sebičnjake, ohole, grube. Ovaj svet je za sanjare. Za one koje se ne plaše da pokušaju nešto novo. Koje žele da pobegnu od dosadnog života, od obaveza, od svega zlog. Koje veruju u iole pozitivnog i koje vole da pričaju sa stvarima! Koje su na prvi pogled lude, a na drugi još luđe! Svojim božanstvom smatraju svoju najveću opsesiju ili svoj omiljeni cvet. Ovo je svet za osobe koje se ne plaše izdvajanja i koje pomeraju granice ludosti i mašte.


       Dok sam zamišljala kako će mi biti u novom svetu, u realnost me vraća devojka mojih godina koja me pita da li može da sedne u moj kupe, jer su ostali zauzeti. Sa osmehom joj odgovaram ,,Naravno!'' i radujem se što ima toliko divnih ljudi koji su prihvatili ovo putovanje!

Da li biste vi prihvatili? 
(ako imate pitanja pitajte u komentaru)

11 коментара:

  1. Curo, ovo je predobro. Uživala sam čitajući. Svaka čast na originalnošću i ideji za ovako nešto, zaista je zanimljivo i posebno. Da, prihvatila bih ovo putovanje, iz razloga gore navedenog; volim da sanjam. Fenomenalno osmišljenjo draga♥


    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Hmmm, prihvatila bih! Oduvek sam bila sanjalica i sada sam, tako da bih se zaputila negde daleko ❤! Divan post draga, uvek me obara kreativnoscu koju posedujes ❤❤❤!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeej, putovaćemo zajedno, hehe. Zahvaljujem se najiskrenije! <3 <3 <3

      Избриши
  3. Napisi knigu! Bice mesecima najprodavanija!
    Predivno pises!

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, ali imam jednu zamerku. Kad već ideš u taj svet, mogla si barem da me pozoveš. Haha, šalim se. Predivan post, jako originalan.

    laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahhah, izvinjavam se. Da li je sada kasno za poziv? Hvala puno!! <3

      Избриши
  5. Da, prihvatila bih. Jer sa stalno velika sanjalica, iako mnogi misle da stojim čvrsto na nogama, hha. Stvarno nekad toliko daleko odem u svoj svijet da mi je žao vratiti se u ovaj naš, nesavršeni. Kad već ideš, vodi i mene. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, zabravih, nemam riječi za opisati koliko je post savršen.

      Избриши
    2. Da, slažem se. Često se pitam zašto sam se vratila, uživala sam tamo, negde... Hoću, naravno! Hvala ti mnogo, baš mi znači. <3

      Избриши