Странице

недеља, 08. јануар 2017.

Slike iz 2016. godine

Moja ljubav prema fotografiji se pojavila 2015. godine. Iako fotografije nisu ni blizu profesionalnim, uživam u tome, a skoro da ne prođe ni jedan dan da ne uključim kameru i isfotografišem neku stvar, pejzaž ili slično. Ovim postom vas vodim kroz stazu fotografija napravljenih 2016. godine. Sa nekima ste već upoznati videvši ih ovde na blogu ili instagramu (@holandjanka). Nadam se da ćete uživati. :)



























Hvala Nini na ideji! :)















29 коментара:

  1. Fotografije su zaista predivne, vidi se da voliš to i da uživaš u tome. Divna ideja za post, nastavi da fotografišeš!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Sve fotografije su divne, svaka čast! Samo ne mogu da odolim da ne pitam gde si uslikala onu fotografiju sa pločom?. Ako je prodavnica sledeći put me vodiš sa sobom, da se izgubim na par sati hahah :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, draga!! Jeste prodavnica. Nalazi se u Beogradu, ne znam kako se tačno zove, ali uđeš u Vulkan pa ideš nekim stepenicama dole :D

      Избриши
  3. Fotografije su jako divne. Istina nisi ekspert, ali one izgledaju predivno. Vidi se da uživaš u tome. Želim ti da poboljšaš svoje umeće u fotografisanju. Jao, kad sam videla sliku sa kiflicama, odmah sam poželela da ih napravim, ali za to ću morati sačekati sledeći dan.
    Novi post je na mom blogu, reč je o pregledu prošlog meseca, i obaveštavanja o izmenama u toku ovog meseca: LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
  4. Imas jako lijepe fotografije! Ja bas imam zelju da fotografiram, ali nemam bas dara za to 😔

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Ohh, nemoj da te to sprečava da fotografišeš. Vežbom i velikom željom ćeš se vremenom usavršavati.. :))

      Избриши
  5. Predivne slike! Ja bih izdvojila ovu drugu sa mačkom, fokus je odličan! ♥

    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши
  6. Fotografije su apsolutno prekrasne! Vježbom ćeš doći do savršenstva, ali vidi se da imaš talent!

    Škicni moj novi blog, možeš me i zapratiti natrag ako želiš: kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Fotografije su zaista predivne,vidi se da imaš dobro oko za fotografiranje, a od onih kiflica sam samo ogladnila hahah :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! To mi je i bio cilj- da ogladnite, buahaha..šalim se :D

      Избриши
    2. Predivnne su sve fotke,oduševljena sam draga moja ❤❤!Divnooo!

      Избриши
  8. Predivan post, lepe su fotografije koje su obeležile tvoju 2016. godinu.

    Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa >> http://kathydelight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Katarina draga, očigledno da je tvoja prethodna godina bila jako zanimljiva. Ove sličice su jako zanimljive, baš su originilane i vrlo interesantne, samo bih ti savetovala da ih povećaš za vreme pisanja posta, te će tako izgledati mnogo profesionalnije. Pozdrav.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :)) Kliknem ja na 'Velika', ali sve mislim da ako budem kliknula 'Baš velika' da će biti ogromne, ali hvala ti na savetu, sledeći put ću ih povećati još više, pa ću videti :)

      Избриши
  10. Predivne slike, svaka cast! Preslatka macka, jel je to tvoja? :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :* Bila je, više je nema kući, verovatno je lipsala..

      Избриши
    2. Kaća, ljubavi, glumiš neku pismenost, a ne zanš da je nepravilo reći 'Hvala puno', kaže se 'hvala mnogo', čisto zato što bi opozitiv od 'hvala puno' bio 'hvala prazno'. Ljubim te xoxo

      Избриши
    3. Lol, ne glumim pismenost, pišem kako znam da je pravilo.. :')

      Избриши
    4. Neki ljudi se nikada ne nauče, mislim da bi trebao da se posavetuješ sa profesorkom srpskog, ovakve stvari prosto grizu za oči...

      Избриши
  11. Kacaa, meni su ove slike orelepe, steta sto ih nema jos. Slobodno cesto pravi ovakve postove, sjajni su! :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши