Странице

уторак, 09. август 2016.

These days...

'Sve što je lepo kratko traje' davno je neko rekao.  Za ovih šest dana dopisivanja, nisam više osetila da me neko razume. Ne, nedostaje mi samo zato što sam zaljubljena u njega. Nedostaje mi da me neko toliko razume. Nedostaje mi taj osećaj da sam pronašla srodnu dušu.
Isti smo. Isti pogledi na svet, rođendan jedan za drugim, iste osobine, isti ukusi.
Slušajući 'Born to run'  Bruca Springsteen-a u pola sata do ponoći prisećam se našeg dopisivanja.
Najlepši nadimak koji mi je iko ikad dao. 
- Ja Nežna umetnička duša? - upitah.
- Upravo. Pa da, voliš cveće i mir i umetnost. Kako nisi nežna? 
Suza se kotrlja niz lice.
'Love will tear us apart' - Joy Division
Još jedna.
Razmišljam o čemu bismo i kako bismo pričali da pričamo večeras.
On bi verovatno poslao 10 poruka kako mu je dosadno na moru ili o muzici nešto ili bi govorio kako još uvek ne može da poveruje da sam bi. Ja bih razmišljala deset godina šta da napišem ili bih sa kezom od uha do uha zezala ga (on ne zna da ga zezam) da sam bi i da ću mu pričati kad se budemo videli.
Kada se budemo videli prvi put u životu.
Živimo u istom gradu i nikad ga nisam videla. Nije ni on mene. Ali nas zamišljam kako, makar drugarski, sedimo na travi u vrtiću ili muzeju Železniče dok jedemo, gledamo u zvezde i slušamo 'Born to run', 'The man who sold the world' i 'Starman'. Moje omiljene. Ujedno i uz koje plačem misleći na njega.
Planirali smo budućnost. Šteta što nam se nije poklapala.
Šest dana prelepog dopisivanja.
Ne znam zašto smo prestali. Ne znam ni do koga je. Ne znam da li ćemo uskoro nastaviti našu nezavršenu priču ili je kod poruke 'Hajde, pa se čujemo' stavljena tačka.
Ali znam da mi nedostaje.

'Sometimes we talk all night long, we don't shut up
& when it's late we'll say we're still wide awake so...'




56 коментара:

  1. Predivno. Stvarno nemam reči.
    Znam da ti ovo ništa ne znači u ovoj situaciji , ali ovo je prelepo.

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nemam reci...Toliko emocija proizilazi iz ovog jednog posta.Nadam se da ce se ipak naci neki zarez,a ne tacka...Ovo je predivno.Iako,kao sto kaze Dusan to ne znaci mnogo,zaista sam ostala da razmisljam par minuta i tek onda napisem nesto.

    ОдговориИзбриши
  3. Aaaa, imam suze u očima. Prelepoo si ovo napisala. Ne znam šta da kažem, uh... Nadam se da će se na tu rečenicu dodati još dve tačke.. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Joj, kako predivno napisano i sa toliko ljubavi i emocija, ostala sam bez daha :) Procitala sam tvoj odgovor na neki od prethodnih komentara i zaista sam bila presrecna kada sam shatila da ste nastavili da se dopisujete, predivno <3 Slika je jako slatka, sve pohvale za odabir :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepim recima. ♡♡
      Sto se slike tice, dva sata sam je trazila i kad sam izgubila poslednje zrno energije, odlucih se za tu. :)

      Избриши
  5. Ja..nemam reči. Ovo je tako osećajno,tako dobro napisano. Gotovo da sam zaplakala. Moram priznati da te razumem,jer sam bila u sličnim situacijama. Znam kako je očekivati nečiju poruku,pozdrav. I ja sam osoba koja se brzo vezuje za osobe,za koje zna da neće zauvek biti tu. Razumem te i želim ti da što pre izađeš iz ove krize ! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnim recima i razumevanju. <3
      Oh da, vezemo se znajuci da oni nece ostati zauvek sa nama. I ja se plasim kraja, sto je jos gore. Hvala ti jos jednom, draga. :)

      Избриши
  6. Predivno. Sta reci izuzev toga? Ipak, iz licnog iskustva ti mogu reci da nema potrebe da se brines sto se niste tako dugo culi. Mozda ti treba da pocnes razgovor ili da cekas na njega. Ipak, meni se tako cesto desi da se ne dopisujem sa mojom simpatijom i po dobre dve nedelje, a onda mi se on odjedom javi. Samo ne treba da brines! <33

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na pohvali i savetu. Sada je sve okej, ali, ja sam osoba koja se plasi kraja, pa ono, to je jako uticalo. <3

      Избриши
  7. Odličan post. Vrlo je originalan i napisan je sa dosta pažnje. Imaš dara za pisanje, pa bi mogla početi sa nečim većem, kao što je neki roman.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
  8. Draga moja,svaka ti cast na ovom postu <33!Ponovicu ono sto su svi vec rekli-pun je emocija i to ne bilo kakvih onih pravih i iskrenih <33!Nemoj to da te brine,javi mu se prva ako ti bas toliko nedostaje nije ni to strasno <33!Ne znam sta bih ti drugo rekla,jer nemam bas iskustva u tim situacijama :) <33!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga! Ne trebaju mi saveti, ni ne trazim ih, ali hvala ti u svakom slucaju. ♡♡♡

      Избриши
  9. Definitivno jedan od boljih postova. Nije dugačak, a toliko emocija i osećanja pretočenih u tekst. Ne znam šta bih ti rekla, najlepša su ta dopisivanja u kasnim noćnim satima (zapravo, nikada nisam bila zaljubljena, pa tako nisam imala ni takva dopisivanja, ali nesto slicno haha), na njih se jako brzo navikavaš, ali problemi nastaju kada poruke prestanu. Ali vidi, prošli ste prvi period, on se javljao verovatno, dopisivali ste se i uživali, zašto ne pošalješ poruku u fazonu 'Jesi li me to vec zaboravio' ili ipak samo 'ee'. Jer posle poruke čućemo se mora da postoji nastavak. Ne dozvoli sebi da osećaš takvu nostalgiju, prekini tišinu. Ne morate biti u vezi, mozda se on tebi svidja samo kao drug, shvatićeš to vremenom, ali ipak, ne treba tako lako puštati osobe.. Srećno, javi nam da li se nešto dogodilo :)


    Smoothieglam.blogspot.com pogledaj i komentarisi, uclani se ako ti se svidi, pocinjem da pisem postove svakoga dana :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepim recima. Poslala sam tako nesto i sad je, valjda, sve okej. Slazem se da su dopisivanja do kasno u noc najlepsa.
      P. S. Pogledaj svoj gmail. :)

      Избриши
  10. Predivno.Ovo je napisano sa toliko ljubavi,emocija.Znaci ja nemam reci.Bukvalno svaki komentar je suvisan.♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ОдговориИзбриши
  11. Ovaj post je predivan, nikada nisam ništa ljepše pročitala, stvarno jako mi se sviđaš kako pišeš i što u sve uložiš puno ljubavi *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  12. K, sad mi se plače. Ne mogu ja ovo. Ne vidim što pišem. Damn. Ista stvar se dogodila i meni. Samo što smo mi bili 4 godine zajedno u razredu. Pričali smo godinu dana bez prestanka i onda se dogodila srednja i zadnji put smo se čuli pred skoro pola godine. Prekrasan je post. Nemam riječi, samo suze. :)

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Zao mi je zbog tvoje situacije, nadam se da cete opet pricati. :c

      Избриши
  13. Ovaj post me rasplakao.Ostala sam bez reči i znam kako je kada ostaneš bez nekoga ko te ispunjavao.Predivan post :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Preedivan post <33 Ne čitam baš često ovakve postove na blogovima koje pratim (jer ih najčešće nema) i zaista si me očarala ovim postom :) <33
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕

    ОдговориИзбриши
  15. Predivan post, rasplakao me je koliko je dobar! Nastavi sa ovakvim postovima! <3

    https://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Okej, potrudicu se da imam sto vise problema, haha, salim se. Hvala ti puno! Nemoj da places. <3

      Избриши
  16. Nice post, dear! Love your blog ^-^

    www.caterina-m.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Prelepo. Bukvalno prelepo i preosecajno, ali ne i papeticno, sto ni ne treba da bude. ♡
    Nadan se da ce sse sve uskoro srediti. ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  18. Prvi put sam na tvom blogu i moram priznati da si me odusevila. Ova post je... Ne znam, je li dovoljno da kazem da mi se suza skotrljala niz lice. Predivno. Nadam se da cete se opet cuti. Divno je kad nadjes osobu koja te razumije u potpunosti :) Izgled bloga ti je predivan, svaka cast na tome. Ime veoma originalno, bravo. Postala sam clan tvog bloga jer ti to definitivno zasluzujes.
    Voljela bih da posjetis moj blog i kazes mi svoje misljenje o novom postu ♥ ----> Simona's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam kako da ti se zahvalim, jer ocigledno samo 'Hvala' ne bi bilo dovoljno. Obradovao me je tvoj komentar. :)
      Tvoj blog pratim vec duze vreme i bas sam ti malopre komentarisala poslednji post, hah. <3

      Избриши
  19. Predivan post Kaca.. :)

    http://sblogmarija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  20. stvarno si talentovana devojka, svidjaa mi se post, kao i ceo tvoj blog, pa sam se uclanila, ukoliko se i tebi dopadne moj, uclani se ♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  21. Oduševljen sam, presavršen post ...

    writtingguy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Jako lijepo napisano! Svida mi se slika hh, da..uzvratila sam follow :*
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  23. Prelep post! Stvarno sam ostala bez reci...♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  24. Samo hrabro! Imala sam i ja slicnih slucaja moram priznati i sada si me na to podsetila... Znam kada ti neko nedostaje, a fakticki ga ni ne znas. :( ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zao mi je sto sam te podsetila na to, izvini. :c verujem da boli.

      Избриши
  25. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  26. Divan post draga .
    Uradila sam wishlist . Ako te zanima pogledaj i ako ti se svidi moj blog zaprati me pa mi napisi komentar kako bih ti uzvratila :)

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  27. Okej, upravo sam pročitala dobar broj tvojih postova i nisam znala gde pre da komentarišem. Ovo je prelepo, kratko i sažeto, ali opet toliko prelepo i...ne znam zaista.
    Jedino što mogu reći je da sam i sama osoba koja se vezuje za osobe koje su mi slične i koje me razumeju (obzirom da retko nailazim na takve), ali bitno je da je sada sve okej :))
    U svakom slučaju primetila sam da imamo sličan ukus kada su u pitanju stavovi, mišljenja, muzika, knjige itd. Drago mi je što sam našla nekoga u blogosferi poput tebe. Samo napred ^^

    wednesday6623.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepim recima! Drago mi je da smo slicne i da ima jos neko na blogu poput mene. Sto se tice osoba, i ja retko nalazim na ljude koji jako slicne meni i koje me razumeju, mislim da je on cak i prva. Hvala ti jos jednom! <3

      Избриши
  28. Ovoo je jakoo lijep post. Obožavam tvoju iskrenost! Samo tako nastavi!
    Puno bi mi značilo da posjetiš moj blog,ako želiš možeš me zapratiti,uzvraćam!
    https://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши